دفترچه یادداشت

حرف دل های یک دوست ...

دفترچه یادداشت

حرف دل های یک دوست ...

موجی شده ام روی تلاطم ِ خاک.....

دلم آغوشِ یک مین می خواهد.....!!

موجی شده ام ... روی تلاطم ِ خاک....
اینجا با عکس ِ ما رای می گیرند و .... برعکس ِ ما می جنگند......

حاجی من دلم برای شلمچه می سوزد

من جیبم به توپ پلاستیکی هم نمیرسد

من به همه ی ترکشها ،،، آدرسم را داده ام

.
.
حاجی هر روز ندبه می خوانم و کمیل

کمیل ......کمیل....... بین ِ ناصر خسرو بیچاره آخر دق میکند
.
به خدا هرشب حالا شب ِ حمله است
.
خرج ِ قرصهای اعصاب ... از خرج خمپاره بد ترست
حاجی بچه ها همه ترسیده اند


بعثی ها همان حوالی ِ خرمشهر مانده اند!!
.
حالا خودی ها وسطِ تهران ... دارند توپ می خورند...
.
.
حاجی ناموسم پیِ ِ بخت من رفته
.
من نان ِ سفره هایم را از فال های او می خورم

بسه! تا کی روی سر در ِ کوچه ها سکوت میکنی...

به خدا پای این کوچه بمبــ ــست....

بچه ها هنوز ............... گمنام شهید می شوند....!!!

 

بهترین جملات عاشقانه برای همسر

جملات عاشقانه برای همسر به عنوان پیامک عاشقانه و یا در نوشتن متن عاشقانه استفاده می شوند. جملات عاشقانه خطاب به همسر را در ستاره بخوانید.
ستاره | سرویس سرگرمی - جملات عاشقانه برای همسر دارای دو کاربرد عمده هستند. اول اینکه به همسر شما می‌فهمانند که چقدر او را دوست دارید و چه اندازه عاشقش هستید و دوم اینکه باعث ایجاد صمیمیت بیشتر در فضای خانه و تحکیم روابط بین فردی شما و همسرتان می‌شود. جملات همسرانه را در مطلب حاضر بخوانید و در مناسبت‌ها و یا گاه و بیگاه بصورت پیام یا یادداشت کوتاه به همسرتان تقدیم کنید.

تصویر انیمیشن عاشقانه

مجموعه جملات عاشقانه برای همسر

  • بیا تا خانه‌مان را روشن کنیم. تو خورشید باش تا من ماه شوم. تو به من بتاب و من تا ابد دورت می‌گردم.
  • من آن هستم که در روزگار تنهایی دلم را به عشق تو سپردم و آنگاه که امیدی نداشتم، تو امید من شدی تا زنده بمانم و روزها و شب‌هایم را با تو بسازم.
  • تو معشوق ناب من هستی، همیشه عاشقت و مجنون تو می‌مانم لیلی جانم!
  • خسته‌ام و طاقت دوری از تو را ندارم. بیا تا دستانم را در دستان گرم تو بگذارم و برایت بمیرم.
  • وقتی می‌خندی، دوست دارم با خنده‌هایت بخندم و دور تو بگردم.
  • فرشته نجات من! تو آن معجزه‌گر هستی که دریای غم‌های مرا به اقیانوس آرامش تبدیل کردی.
  • من که در هفت آسمان یک ستاره هم نداشتم، با آمدن تو دیگر هیچ چیز در دنیا کم ندارم. ماه و همه ستاره‌ها و خورشید به من حسادت می‌کنند.
  • امسال چه سال خوبی بود، انگار با همه سال‌های عمرم فرق داشت. وقتی تو قدم به زندگی‌ام گذاشتی یک سال‌ بهتر از همه سال‌ها عمرم شد. تو چه خوش‌قدم هستی.
  • آمدنت به زندگی من و پیچیدن عطر تو در روزگارانم مبارک باشد.
  • تو برای من شروع تازه‌ای بودی که پنجره‌های امید را گشودی و مرا با شکوفه‌های بهاری و نوای چشمه‌سار آشنا کردی. بی اجازه یک عمر عاشقت می‌مانم. 
ادامه مطلب ...

یادداشتهای جالب یک دختر ترشیده (آخر طنز)


یادداشتهای جالب یک دختر ترشیده (آخر طنز)
 
این مطلب فقط جنبه طنز و سرگرمی دارد و قصد توهین ندارد.

این که می گویند در ازدواج، تقدیر نقش اصلی را دارد واقدامات شما، تا قسمت نباشد، به جایی نخواهد رسید، کاملا درست است.

فرض کنید مریم بخواهد برای بازکردن بختش، خود وارد عمل شود.او تصمیم می گیرد به سراغ دوستان متاهلش رفته وازآنها بپرسد چطور شد که ازدواج کردند، آن گاه همان اقدامات را به عمل بیاورد. چه اتفاقی خواهد افتاد؟!

مریم: شهرزاد جان! چه شد که با محمد ازدواج کردی؟

شهرزاد: خوب … می دانی که محمد همکارم بود… راستش من از او خوشم می آمد و سعی کردم با محبت و توجه، نظرش را جلب کنم…

{ مریم به پسر موردعلاقه اش در محل کار: پنجره را ببندید، خدای ناکرده سرما می خورید!

همکار : اصلا دوست دارم سرما بخورم تا دوست دخترم بیشتر نازم را بکشد. به شما ربطی دارد؟! (زیر لب) دخترهای این دوره و زمانه چقدر پر رو شده اند! }

 

  
ادامه مطلب ...